Бобрицький ярмарок: як наповнити життям село

Бобриця > Новини Бобриці > Бобрицький ярмарок: як наповнити життям село

Подорожуючи світом, ми завжди захоплено відвідуємо місцеві ярмарки, коли кожен покупець і продавець знають один одного, подорожуємо комфортними сільськими територіями. Потім переносимось в наші реалії. Передмістя Києва: прекрасні ліси, родючі ґрунти, цікавість киян до природи і місцевої продукції… Ніби гарний шанс для сіл передмістя зберегти свою ідентичність і водночас спрямувати вектор на розвиток інфраструктури для якості життя.

Шостий рік завдяки об’єднанню зусиль двох засновників ярмарку та громади відбувається Бобрицький ярмарок. Це не просто базар, а подія-фестиваль з певною метою. Бобрицький ярмарок, в першу чергу, запрошує локальних виробників продукції з Київщини. За ятками стоять безпосередньо власники невеличких сироварень, сімейних пекарень, пасічники, фермери, кондитери і багато інших. «Хендмейд» виробники пропонують широкий вибір власноруч створених якісних та оригінальних речей (предмети побуту та одягу, іграшки та прикраси). 

На музичній локації «Сцена під соснами» талановиті вуличні музиканти знайомлять слухачів зі своєю творчістю – фестиваль співпрацює з проєктом «День вуличної музики». Так, колись у 2015-му в Бобриці виступив гурт Go-A, що цього року став переможцем Національного відбору до Євробачення. А минулого року на нашій Сцені під соснами виступила фіналістка Нацвідбору до дитячого Євробачення Євангеліна Замула. Виступають у нас і музичні колективи з будинків культури навколишніх сіл. На окремій локації імпровізованого лекторію гості події знайомляться з виробниками, культурними діячами та іншими цікавими особистостями. Наприклад нещодавно у нас були брати Капранови.

Ярмарок чудово наповнює життям село, концентрація хорошої енергії та гарного настрою сотень людей, що знаходяться на ярмарку – це неповторне враження, відчути яке можна буде в суботу, 10 жовтня. Цього разу тематика ярмарку «День Бобриці». Завітайте і знайомтесь з нами!

Коментар від одного з засновників ярмарку, Романа Іваненко:

«Філософія нашого проєкту полягає в тому, щоб на прикладі звичайної сільської локації неподалік Києва демонструвати альтернативну модель розвитку: як заробляти на землі, зберігаючи природу та екологічний стан. Основна мета ярмарку – надихати людей на відкриття власних виробництв, ферм, демонструвати успішність проєктів людей, яка є альтернативою перетворенню всього на бетонно-асфальтовані кластери навколо Києва. Багато хто бачив і любить відвідувати ярмарки в маленьких містечках Франції чи Італії – ми вирішили довести, що нічим не гірші за ті країни, і що тільки від нас залежить в які емоції ми розфарбовуємо власне життя.

 

            

home Думай глобально, дій локально