В результаті активної роботи Бобрицького сільського благодійного фонду над брендінгом села Бобриця було розроблено оновлений логотип населеного пункту та елементи фірмового стилю. Мета створення нового образу Бобриці – забезпечити впізнаваність та створити асоціації з селом Бобриця, як з територією сучасного, культурного, спортивного, екологічного та енергоефективного населеного пункту.
Розробка нового фірмового стилю йшла під керівництвом Марії Уварової – координатору арт-напряму села. Марія розповіла про ідею та концепцію створення оновленого образу села:
У даному логотипі відображається унікальність Бобриці, де бобер символізує не флору і фауну, а скоріше нестандартний підхід і нешаблонне творче осмислення територіально-культурних проектів. Концепція незвичайності у всьому, починаючи з логотипу - ось істинна філософія Бобриці.
Щодо квадратних вух бобра - їх форма продиктована концепцією самого логотипу і того, як він трансформується в фірмовий стиль, який у нього розвиток за рахунок правильно побудованих форм і співвідношень. Далі демонструю невелику частину фірмового стилю, де у нашого бобра виростають "ручки" і "ніжки", і він становиться сучасним прикладом "живої айдентики", якій завжди є куди розвиватися. В даному випадку, будь-яка округлість буквально ламала б всю концепцію».
Роман Іваненко, Голова Правління Бобрицького сільського благодійного фонду «Розвиток і благоустрій», додає: «Логотип повинен забезпечити впізнаваність. Оскільки "як ви яхту назвете, то так вона і попливе". Слово smART в логотипі має подвійне смислове навантаження: "smart village" в значенні сучасного екологічного енергоефективного населеного пункту та "art village" в значенні населеного пункту, що спеціалізується на мистецтві і є музеєм під відкритим небом».